lördag 9 november 2013

Invirkade hörlurar

Många är de som stickar in sina hörlurar i så kallad "icord" stickning. Jag har faktiskt inte provat på det utan har istället gjort det till min specialitet att virka in hörlurar. Totalt har jag hittills virkat in 7 par i lite olika färgkombinationer. En del finns med på flera kort och två par har jag faktiskt gjort likadana, men här kommer i alla fall lite ögongodis istället för att svamla mer om det! :o)

Bara ett par men i litet fotocollage. Flickvän till kollega som beställt :o)

Arbetsnamn: Majssnoken ;o) (kollega som beställt)
Denna finns i två exemplar, ett hos mig och ett hos kollega :o)
Beställd av kollega :o)
Äldsta dotterns lurar...
...och så mina nya. Silverblå, supersnygga :o)
Nöjer mig med denna bildkavalkad idag och återkommer snart med vad man kan hitta när man går på symässa...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar