söndag 16 december 2012

Tredje advent

Denna helg har gått lika fort som alla andra och nu sitter jag återigen på badhuset och väntar medan S är på simskola...

Lördagen var en superhärlig dag som spenderades med tjejerna på köpcentra och julklappar införskaffades. Inget gnäll, tjafs, stress eller bråk. Utan en fantastisk mysig dag med brudarna! :o)

Resultatet av dagen blev en gedigen hög med kassar som under söndagen förvandlades till julklappar. Lördag kvällen spenderades dessutom framför TVn där sista julklappen färdigställdes med hjälp av stickorna... Men det kan jag ju inte visa resultatet ifrån riktigt än... *ler*

I torsdags hade vi årets sista syjunta och då kom jag halvvägs med fodret till regnkappan. Den kommer bli så himla bra... :o)

Längtar till nästa gång jag hinner sätta mig med det arbetet...

Det har vart en fantastiskt skön helg, och hade inte ryggen och dess problem legat som ett litet orosmoln i bakgrunden hade man inte kunnat ha en mysigare helg tror jag :o)

Kram Angi

Ps: jag lovar att visa mer sy/stick och pyssel framöver... Men just nu hinns det inte med *ler*

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar